.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شفقت : همچنان سرباز نظام هستم
ابوطالب شفقت كه سكان مديريت ارشد استان مازندران را تا چند روز ديگر به كريمي خواهد سپرد، درباره مسئوليت جديد خود گفت: هرجا نظام مصلحت بداند براي خدمت آماده‌ام.
شفقت : همچنان سرباز نظام هستم

ابوطالب شفقت كه سكان مديريت ارشد استان مازندران را تا چند روز ديگر به كريمي خواهد سپرد، درباره مسئوليت جديد خود گفت: هرجا نظام مصلحت بداند براي خدمت آماده‌ام.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ابوطالب شفقت كه امروز پس از اعلام و معرفي استاندار جديد استان مازندران در جلسه پيگيري مصوبات در بخش دانشگاه علوم پزشكي شركت كرده بود، پس از پايان جلسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنوز مسئوليت جديدم براي خدمت مشخص نشده است.
وي در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبني بر معرفي وي به عنوان استاندار استان مركزي تصريح كرد: هنوز هيچ چيز مشخص نيست.
شفقت افزود: تا زماني كه مراسم توديع در استانداري مازندران برگزار نشود، براي ادامه كار مديريتي در استان كوتاهي نخواهم كرد.
وي تاكيد كرد: من سرباز نظام هستم و هرجا كه به من مسئوليت بسپارند با تمام وجود براي تعالي جمهوري اسلامي ايران تلاش مي‌كنم.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندرانی 9 تير 1387
چندین ماه قبل که کاملا مشخص بود یکی از استاندارانی که قطعا جابجا خواهد شد شفقت می باشد شما در این سایت اصرار و الحاح عجیبی داشتید که این خبر شایعه است و از قول جناب شفقت نوشته بودید که من یعنی (استاندار )برای ذخیره آخرت خود در این منصب فعالیت می کنم.انصافا اگر نظرات گزینشی درج نشود و عدالت رعایت گردد و تریبونی برای تبلیغ یک جناح یا گروه خاصی نشود و به همه استان به یک چشم نگریسته شود می توان این سایت از هم که هست بسیار بهتر شود.
انشاالله که این تغیر مدیریت منشا خیر و برکت برای استان مظلوممان باشد.به امید خدا
نا شناس 10 تير 1387
شفقت به عنوان يه مدير موفق ميتونه به درد استانهاي ديگه به خور! اصلا آيا كسي عملكرد استانداران رو مورد بررسي قرار ميده. اگه مردم مازندران حالا نميدونم شايد به غير از ....، بخوان به شفقت نمره بدن ا... ا... ا... چه نمره اي در انتظار اين آقاي استاندار هست ا...
كلاغ پر 10 تير 1387
دمش گرم ... تا حالا خدمت نكرده بود .... احتمالا با توجه به تبحر در درو و كشاورزي او سرباز فراري بود و الان كه فراقت يافت اعتراف كرد كه سربازي است و سرباز ....آخه من فكر كردم او پايان خدمت گرفته ...اي ناقلا فكر نمي كردم با اين بي دست وپايي تازه سربازي اومدي .... باش تا بابليهاي انبوهي كه قطار قطار آوردي كلاغ پر تمرين كن.....
نا شناس 10 تير 1387
خداوند هر کجا که باشد یار و نگهدارش باشد. خداوند بر عزت ایشان بیافزاید و سلامتی و طول عمر نصیبش گرداند. براستی که مسئولی پاک، با اخلاص، بی غل و غش، مردمی، محروم دوست، بشدت فعال و پرکار بود و بنحو احسن ادای تکلیف کرد. ولی صد حیف که از داخل و خارج استان قدرش را نداستند و این نعمت الهی را از دست دادند. والعاقبه للمتقین
احمدي 12 تير 1387
واقعا" نعمت الهي بود براي بابلي ها!!!
نا شناس 12 تير 1387
کماکان منتظر درج نظرم در مورد توهین به شهروندان ... هستم.
نا شناس 13 تير 1387
مردم مازندران شفقت را نه بخاطر استاندار و یا وزیر و وکیل بودنش دوست دارند، شفقت را بخلوصش به صداقتش به یکرنگی به ساده زیستی به محروم دوستی به مردم داری دوست دارند.دست حق بهمراهش و خداوند یار و یاورش باشد
نا شناس 13 تير 1387
شفقت مظلوم آمد، مظلوم ماند، مظلوم رفت و خار چشم دشمنان بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.